Vad göra??

i går jobbade jag kvällen på forum och det var trevligt att jobba lite och träffa alla tanter. det som var lite jobbigt var att jag började ju en ny diet igår och eftersom kvällsmaten bestod av 250 gram biff och sallad så hade absolut inte en chans att få i mig den på en kvart(var min rast).så det blev så att jag fick dricka vatten från halv 1 till halv 10 10 då jag kom hem.men det konstiga var att jag var inte så hungrig som jag trott.men huvudvärk hade jag men det kan ju bero på så mycket annat så.en dag avklarad iaf får se hur det går i dag då.nu siter jag iaf och väntar på att det j*vla kaffet ska svalna.sen ska jag och darling handla till vårann fina matsedel.men sen vad ska jag göra sen.



usch vad tråkigt.ska jag sitta och glo på teve hela dan eller vad? jag kan inte träna då stuppar jag. kan gå ut och gå i slowmotion men hur lätt är det då.städa bilen skulle jag kunna göra men hur kul är det sen då.

kom med förslag tack!!

nu är nog kaffet kallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0