Sista dagen!!!

huset i går var inte så bra tyvärr men som sagt var.vi siiter ju inte i skön. sen är jag lite avundsjuk på kamilla som hittat sitt drömhus och håller på och sliter.längtar tills man får se det in real. men mäklaren tipsa om ett annat hus igår och det var mycket bättre större finare och redan renoverat tapeter som jag tycker om. då känns det ju bättre.man kan flytta in och ta det i den takten man vill.tyvärr kostar det lite mer men men. det kostar inget att titta och att drömma och fundera. det är ju faktiskt bättre att köpa ett större hus med en gång om man känner att det är ett bra hus.jag har ju inte lust att flytta så fort jag blir på tjocken bättre att tänka längre med en gång. och som sagt var jag är en hus människa som vill ha lite space.det är ju så jag är uppväxt.inte för att jag har bott i ett stort slott eller så men inte pytte hus heller.

idag då.usch blev lite nervös faktiskt. jag messade med min Carro. vi ska ses imorn. varför gör vi inte det oftare helt sikt. iaf i sista messet skrev jag. nej nu ska jag fixa för ska iväg ocg göra sista dagen på coop idag. då blev jag nervös. det är sant jag har jobbat inom coop sen 2005 så ja det finns många människor som jag har bra och mindre bra relationer med som jag självklart kommer sakna samtidigt som det ska bli skönt att göra nåt nytt.coop kan jag nu men tänk tänk tänk. ja det börjar snurra i huvudet och ja elin börjar nog bli nervös. men va fan det kommer bli bra.


sen ska jag väl berätta att jag håller dieten stenhårt fortfarande vilket resulterat i minus 4,7 kg...så snart väger jag som när jag tog studenten...

ha det!!!!!

Kommentarer
Postat av: jag själv

klart jag vill komma kamilla=)

2009-03-19 @ 10:19:55
Postat av: Anonym

Öh? Vad hölls du med? haha ;)

Ja vi tog oss ett stort hus vi med. 220kvm för att vara exakt =p haha!

Låt det ta tid Elin, det är då det blir bra :)

Snart är det färdigslitet, om en vecka blir det flytt! :D

Hoppas ditt nya jobb blir bra!!

2009-03-19 @ 10:47:35
Postat av: jag själv

vadå vad jag hölls med???=)

2009-03-21 @ 11:56:04
Postat av: morfar

LYCKA TILL PÅ NYA JOBBET, MEN DU SYNS VÄL KNAPPAST SÅ MYCKE´SOM DU HAR GÅTT NER I VIKT. ÄR DET SÅ NYTTIGT? ha´dä

2009-03-21 @ 19:24:38
Postat av: Kamilla

Mitt namn föll bort ser jag ;) hehe... Vad hölls jag med? Eller du? Eller, öh? hehe ;)

2009-03-24 @ 11:12:50
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0