Födelsedagar m.m!!!

idag börjar det. maccan fyller vilket betyder att vi ska till laxå och fira. men först ska vi in till örebro och handla till honom.och innan det ska jag städa och laga mat..upps får se om jag hinner.

imorn är det dags för bror mins tjej att bli 20.men vi bor ju grannar så bara knalla över.hon var ju ledig hela dagen så.jag kanske även hinner med att träna om mitt cp knä blivit bra.

på fredag är det sedan dags för mammsen att bli TANT!!! japp mamma bli 50 ÅR!!!

sen är det dags för final four vilket är ett slutspel i volleyboll i div. 1. vi står för arrangemang,blir bland annat bankett på lördagskvällen.jag längtar.

sen fyller även mickis 18 grattis, stina 21 grattis och kusin putte 22 grattis. allt detta på 5 dagar. och självklart blev jag även erbjuden jobb 4 av dessa 5 dagar men tyvärr var det kvällspass så gär absolut inte med mitt schema.

på fredag morgon får jag en lung pratstund med girls iaf. frukost på paris(som hemma som det heter nu)

får se om jag hinner med någon uppdatering annars tror jag ni fattar varför..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0