Födelsedag 1!!!

igår var vi alltså i laxå.men först var vi i örebro och köpte presentkort. och en hel j*vla drös med krukor.japp micke odlar peppar..söt han är.

väl i laxå fick vi träffa alla goa ungar och hela goa familjen andersson. filippas rum hade blivit klart och hon var överlycklig. rosa ocg vit ett riktigt prinsessrum(ett sånt jag aldrig ville ha). hon gick runt i rosa prinsessklänning och alla som kom skulle först följa med henne till sitt nya rum. ingen fick gratta maccan innan även fast det var hans dag.

goa fanny dansa på som vanligt.tyvärr han jag inte träffa henne så mycket eftersom jag blev instängd i prinsessrummet med fiippa och hennes farmor.







felix lilla bäbben som är stor nu satt ensam i köket när vi kom i hans stol och var överlycklig. han vill säga så mycket, röra sig men tyvärr går det inte än. en sak är säker biltema är ingen höjdarbutik enligt honom, eftersom han bara ville riva sönder och äta upp katalogen och jag tog ifrån honom alla papper han rev bort..ojojoj vad arg man kan bli.

















likaså filippa som skulle klippa bort en stor lock i håret precis när jag tog saxen blev oxå så arg.

men men det är barn det har de glömt på bara några sekunder.


nej nu ska jag och darling till kga en snabbis.

ha det bra.

snart dags för födelsedag 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0