Den sista måltiden!!!

igår var jag i laxå och hälsa på. oj vad stor felix blvit och stabil.han satt i mitt knä och i några sekunder sitter han faktiskt själv om han sitter i knät iaf.jag och cissi satt och prata och sen kom vi in på vikt osv osv. cissi hade då börjat med sin diet.hon har gjort den förut så hon vet att den funkar.den tar 13 dagar ca 7 kilo försvann på henne sen gick hon upp ca 2 pga av vätska.tyckte jag lätt intressant och kollade igenom papprena vad och hur man ska äta. jag har länge sagt att jag ska gå ner typ 5 kilo.mina såkallade sambo kilon som folk säger att de inte ser men jag märker det på kläderna. ås japp nu har jag bestämmt mig jag ska köra på samma diet och tävla mot cissi.

detta för att jag börjar jobba den 14 dagen så jag jobbar inte när jag gör denna diet och ska jag vara helt ärlig kommer jag inte orka hela. men det är lite som ett test om jag klarar av det om några kilo försvinner är det bara ett plus.

frukost består iaf av min favorit. kaffe..japp ja hatar det så nu ska jag tvinga in mig det för man får absolut inte byta ut eller lämna nånting.så i kväll ska jag äta en storbiff.250 gram det är sjuk.speciellt när man ska gå på diet men jag vet ju att det har funkat så det är bara att börja prova sig själv.

ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0