Bowling!!





gud vad vi spelar bowling nu för tiden men det är ju så skoj så det gör ju inget. var i laxå och spela igår jag micke svärfar och mickes syrras "gubbe". jag slog person bästa så igår var det riktigt skoj. slog alla andra även fast de har egna klot och skor. haha 169 poäng i första serien...yippie..

huset ni som undarar var ingen höjdare. det ser så fint ut på bilderna men tyvärr var det inga bra "snickare" som hade gjort jobbet. börjat i ett rum inte gjort det bra och inte avslutat utan gått på ett nytt rum osv osv.så överallt var det halvdant så man skulle behöva börja om från början igen och då är det priset på tok för dyrt.

idag är det lördag och näst sista dagen på dieten.vågen pekar på minus 5.8 kg och snart kan jag börja se hur det fungerar efteråt. går jag upp allt? orkar jag nåt? hur mår man? osv osv. viktnedgången har ju iaf funkat.

cissi mickes syrra är klar eftersom hon börja två dagar innan oss.grattis jag skulle så gärna äta en riktig frukost. men det blir det innan jobbet på måndag.mums..plus att mmicke bakar mera bröd just nu så det doftar så j*vla gott..

hej och hå!!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

HALLÅ!!! Hur går det på nya jobbet? ;)

2009-04-20 @ 11:24:43
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0