3:e dagen!!

ja idag är det tredje dagen på min diet och det går bra känner ingen hunger längre svettas inte lika mycket och 2.1 kilo har försvunnit på 2 dagar..det funkar allstå, än så länge.

igår spelade jag och darling bowling jag var kass darling med men han hade ju nåt att skylla på. nörden har ju köpt eget klot...

sen bakade jag muffins till mitt ljusparty på söndag, var så svårt att inte smacka varken på smeten är när de var klara. sen åt vi, det var riktigt gott som skinksallad med yougurt till. sen bakade darling tekakor mitt favvo bröd.men nupp det var bara frysa in till efter dieten.


idag ska jag baka fasters klet kakor vet inte vad de heter men det är oxå min favvo.tur att man har frys.sen får bror min smaka om det är gott.

nej nu ska jag springa och handla ingredigenser.

kramen













Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan elin:) alltid roligt när nån ny läsare lämnar en kommentar!! tack så mycket, kul att höra!! :) kram

2009-03-12 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0