Välplanerad dag!!

idag ringde kl kl 9 och då knalla jag upp.ringde runt lite ang sponsring osv för final four. fick 2 JA av tre möjliga så jag tyckte jag gjorde ett bra jobb. sen gick jag ut och gick med cissi och lilla lilla felica som tydligen redan växt 6 cm och blivit 1 kg tyngre, en månad gammal.

nu sitter och och väntar på att darling ska komma hem. ja han tog bilen så han kunde åka hem för vi ska ju kolla på hus idag kl 15.känns spännande är här i degerfors.

mysigt va???


sen ska jag träna o sen direkt i9n till kga jag ska träffa hagström som jag inte gjort på hur länge som helst, så det ska bli toppen.

det värsta av allt är att jag inte ska sova inatt.nej för kl 04.00 ska jag åka till sthlm men min bror.ska bli skoj att göra nåt.

kan även meddela att jag fick det vinnande budet igår på en auktion på tradera. en LG Viewty Pink kommer hem till mig denna vecka.jag kommer längta hem från sthlm. måste köpa en så kkalad "kondom" till mobilen.ni vet en sån där strumpa så den inte blir repig och så. för usch vad den röda jag har nu ser för j*vlig ut.



over and out

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket för idag, du är ju toppen!

2009-02-24 @ 23:41:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879
Postat av: Kamilla

Caisa hade en dille på att virka sånna där innan hon åkte till Thailand. Hon kanske är sugen när hon kommer hem :)

2009-02-25 @ 10:15:12
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0