klättrar på väggarna!!

okej jag har tråkigt.jag gör absolut ingenting.sitter bara och glor.städar lite men orkar inte med den storstädningen som skulle behövas.idag ska jag till ams iaf på inskrivningsmöte.hoppas det går snabbt för sen ska jag och pernilla till örebro faktiskt.kolla lite kläder och kanske äta nåt gott.ikväll ska jag träna step.hoppas det inte är någon styrke övning med axlar för jag kan fortfarande inte röra väsnter armen..haha. har tydligen blivit klen på senare dar.

kan oxå medd att jag jag har vart arbetslös i ca 2 veckor men jobbat lite ändå annars skulle jag nog vara helt puckad i huvudet nu(psykfall).men nu kan jag kalla mig att jag befinner mig mellan två jobb.japp för omj ungefär 5 veckor börjar jag om på nytt.ny butik, nya arbetskamrater(skulle hellre ha kvar de gamla), nytt koncept.jag längtar.





japp det är på ÖVERSKOTTSBOLAGET min framtid finns

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad kul!Grattis till nya jobbet:D Ja, idag gjorde jag min första dag på en matbutik här i Oslo. Känns gött att göra nått man kan^^ hur är det annars?:D

2009-02-19 @ 20:25:27
URL: http://j0ana.blogg.se/
Postat av: karin

du kommer alltid älska oss mest ;)

2009-02-19 @ 22:26:30
URL: http://peckisch.blogg.se/
Postat av: morfar

va´bra att Du fått jobb ,det är inte lätt att få i dessa dagar . det glädjer mej . ha´dä´

morfar

2009-02-20 @ 10:58:29
Postat av: Kamilla

Gött att du fått nytt jobb! Grattis! Blir det 100% och fast då?

2009-02-23 @ 22:24:22
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: jag sj

det är 75% och en provanställning i sex månader sen verkar det som man kan få gå upp i tid

2009-02-24 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0