förmiddags promenad!!

i går skicka jag i väg ett mess till carro innan ja la mig.så kl 11 idag var jag uta på en promenad.oj oj oj vad vi hade saker att prata om. när vi skulle "skiljas stod vi och prata i minst en halv timme.hoppas det är dags igen snart.nu när båda går hemma och tråkar.

imorn ska jag och darling på visning på ett hus.japp ni hörde rätt.dax att bli svenssons vem vet..

nej nu ska jag ringa pernilla och lyssna på lite skvaller ang helgen då hon var på kryssning sen är det aeoribics och styrelse möte. jag som ska buda på en tele hela kvällen men icke.jag får helt enkelt lita på att man andra hälft fixar det.

puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW, hus! I Dfs eller? vad kul:D Vad vuxet det känns ^^

2009-02-24 @ 08:43:59
URL: http://j0ana.blogg.se/
Postat av: morfar

Var ska´Ni titta på hus ???? Hör av dej.

Ha dä.............

2009-02-24 @ 10:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0